Gyakori kérdések | Ágyneműhuzat.hu

Jelenlegi hely

Annyira biztosak vagyunk a termékeink minőségét illetően, hogy mindegyikre 100%-os, pénz visszafizetési garanciát kínálunk. A használatlan és mosatlan termékeket 14 napon belül visszavásároljuk. Amennyiben a termék használatra került, úgy már csak garanciális hiba esetén tudjuk azt visszavásárolni.

Bármely használatlan termék indoklás nélkül visszaküldhető, ugyanakkor arra kérjük kedves vásárlóinkat, hogy ha lehetségéges, akkor bontatlanul küldjék vissza az árut. Ezzel nekünk tesztnek szívességet, amiért nagyon hálásak leszünk.

Garanciális csere esetén a futárszolgálat viszi az új csomagot és a hibás terméket ő veszi át csomagcserével. Termék visszavásárlás esetén a 1173 Budapest, Pesti út 237. címünkre kell a csomagot eljuttatni. Igény esetén a kézbesítő futárszolgálatot elküldjük a csomagért.

Jelenleg kétféle szállítási mód választható, továbbá a termékek személyesen is átvehetőek az üzletünkben. Futárszolgálat esetén a szállítási költség minden esetben 1.500 Ft, ami tartalmazza az utánvétkezelés díját is. Átvételi pont esetén a szállítás díja 1.000 Ft és a megrendeléskor kiválasztott helyszínen vehető át a postázott csomag.

A DPD futárszolgálat munkatársai hétköznaponként 8-19 óra között hívhatóak az alábbi telefonszámon: 061/501-6200

A Pick Pack Pont ügyfélszolgálatát hétköznaponként 7-20 óra között ezen a számon érhető el: 061/803-6300

Házhoz szállítás esetén: Normál esetben a futár 8-17 óra között kézbesíti a csomagod, de van lehetőséged egyeztetni a futárszolgálattal, ha tudnak, segítenek. Érdemes a szállítási cím megadásakor ezt figyelembe venni és adott esetben akár a munkahelyre kérni a csomagot.

Pick Pack Pontre való szállítás esetén: A csomag átvételi pontra történő érkezéséről SMS és email értesítést küldünk. Ezután az adott egység nyitvatartási ideje alatt átvehető a csomag.

A feltüntetett határidők futárszolgálat kézbesítéssel értendők. Pick Pack pont átvétel esetén ezek a határidők 2 munkanappal meghosszabbodnak.

Igen. Külföldi rendelés esetén előzetes telefonos, vagy emailes egyeztetés szükséges. A szállítási díjak minden esetben egyediek, ezekről szívesen készítünk ajánlatot. Külföldi rendelés ellenértékét csak átutalással, vagy a weboldalon bankkártyával lehet kiegyenlíteni.

Elérhetőségeink: +361 258-9003 , info@agynemuhuzat.hu

Az alábbi felületen láthatóak a Pick Pack Pont átvevőhek. Ezen az oldalon csak információt nyújtunk, a szállítási helyszín kiválasztása és megadása a rendelés során adható meg.

A termékek mellett feltüntetett vételár minden esetben tartalmazza az általános forgalmi adót, melynek mértéke 27%. A megrendelt termékek ára és a szállítási költség bankkártyás, átutalásos, vagy utánvétes fizetési módokkal egyenlíthető ki. Személyes átvétel esetén üzletünkben készpénzzel, vagy bankkártyával is lehetséges a fizetés. A megrendelés leadása után a vásárláskor megadott címre elektronikus levelet küldünk, amelyben minden fontos információ megtalálható. Utánvétes vásárlás esetén a termékek vételárát és a szállítási díjat átvételkor a futárnak kell kiegyenlíteni.

Bankkártyás fizetés esetén a vásárló a pénztárból átirányításra kerül a K&H biztonságos oldalára, ott történik meg a fizetés, így számunkra a megadott kártyaadatok nem láthatóak. A fizetés sikerességét ezután az agynemuhizat.hu oldalon jelezzük. Amennyiben a fizetés nem sikerült, új fizetési mód választható. A K&H Bank a VISA Classic, VISA Electron és Eurocard/MasterCard típusú kártyákat fogadja el. Bankkártyás vásárlásra van lehetőség személyes átvétel esetén, illetve Pick Pack pont átvételkor is. Ilyen esetekben személyes átvételnél a készpénz fizetést, Pick Pack pontnál az utánvét fizetési módot kell megjelölni.

A bankkártyás fizetés kényelmesen és biztonságos vásárlást tesz lehetővé áruházunkban. A kiválasztott áruk megrendelése után a K&H Bank weblapjára irányítjuk vásárlóinkat, ahol a Bank által használt, jelenleg legbiztonságosabbnak ítélt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül történik a bankkártyás fizetés. Vásárlóinknak csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál "fizetés bankkártyával" feliratra kattintsanak, majd a K&H Bank fizetési szerverén a kártya számát, lejárati dátumát és háromjegyű biztonsági kódját megadják. A K&H Bank a VISA, VISA Electron, V-Pay, MasterCard, Maestro és JCB típusú kártyákat fogadja el. A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatunk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Erről információt az kártyát üzemeltető banktól lehet kérni. A K&H Bank a sikeres vásárlást követően a tranzakcióról engedélyezési számot bocsát ki, amelyet érdemes felírni vagy az egész oldalt kinyomtatni. Sikertelen tranzakció esetén a K&H Bank hibaüzenetben közli a hiba okát.

A bankkártyás fizetéssel leadott megrendelés a 45/2014. (II.26) Korm.rendelet-ben foglaltak szerint mondható le.

Utánvétes vásárlás esetén a termékek vételárát, a szállítási díjat és készpénz kezelési díjat átvételkor, a futárnak kell kifizetni. A vásárlásról a számlát a termék mellé a dobozba helyezzük.

Az érvényes kupon kódját a megrendelés során a kuponkód mezőbe szükséges beírni a kedvezmény érvényesítéséhez, majd a kupon hozzáadása gombbal kell azt érvényesíteni. Amennyiben a kupon két próbálkozás után sem volt érvényestíhető, úgy a problémát és a kuponkódot a megjegyzés rovatban lehet jelezni számunkra a megrendeléssel együtt. Ez esetben a rendelés leadása után jóváírjuk a jogos kedvezményeket. Bármilyen egyéb hiba jelzését (például elveszett kupon) az info@agynemuhuzat.hu e-mailcímen fogadjuk.

Elfelejtett felhasználói adatok, vagy hiányos regisztráció esetén az alábbi linken kérhető hozzáférés: http://agynemuhuzat.hu/jelszo-valtoztatas. A felhasználónévként a vásárláshoz megadott emailcímet kell megadni, a kérés után a rendszer a megadott postafiókba küld egy egyszer használatos új jelszót, amellyel lehetőséget biztosít egy egyszeri belépésre és új jelszó megadására.

Shopping cart is empty

HÍRLEVÉL FELIRATKOZÁS

* szükséges mező

LÉPJ KAPCSOLATBA VELÜNK