Gyakori kérdések | Ágyneműhuzat.hu webáruház

Jelenlegi hely

Annyira biztosak vagyunk abban, hogy a termékeinkkel elégedett leszel, hogy mindegyikre 100%-os, pénz visszafizetési garanciát kínálunk. Amennyiben a termék használatra került, úgy már csak garanciális esetben tudjuk a terméket visszavásárolni. A használatlan és mosatlan termékeket 14 napon belül visszavásároljuk. Azonban arra kérünk, hogy ha már kicsomagolás előtt látod a terméken, hogy annak kinézete számodra nem megfelelő, másként képzelted el a terméket a webáruházban látható kép alapján, akkor kérjük, hogy ne bontsd ki a terméket, mert szinte lehetetlen feladat azt a gyári módon visszacsomagolni. Hálásak leszünk érte!

Garanciális csere esetén a futárszolgálat viszi az új csomagot és a hibás terméket ő veszi át tőled csomagcserével, így a futár érkezése előtt a hibás terméket kérjük gondosan csomagold be.
Termék visszavásárlás esetén a 1173 Budapest, Pesti út 237. címünkre kell a csomagot eljuttatnod. Ha igényled, a kézbesítő futárszolgálatot elküldjük a csomagért, így megspórolod a postai sorban állást.

Jelenleg kétféle szállítási mód közül választhatsz. Futárszolgálat esetén a szállítási költség, minden esetben 1500 Ft, ami tartalmazza az utánvétkezelés díját is.
Pick Pack Pont szolgáltatás igénybevétele esetén a szállítás díja 1000 Ft és a megrendeléskor kiválasztott helyszínen veheted át a postázott csomagot.

Szükség esetén a DPD futárszolgálat munkatársait hétköznaponként 8-19 óra között hívhatod az alábbi telefonszámon: 061/501-6200

A Pick Pack Pont ügyfélszolgálatát hétköznaponként 7-20 óra között ezen a számon érheted el. 061/803-6300

Ha futárral kéred a kiszállítást:

A csomagot a futár az otthonodba vagy munkahelyedre kézbesíti, ezért érdemes olyan szállítási címet megadnod, ahol napközben elérhető vagy!
Normál esetben a futár 8-17 óra között kézbesíti a csomagod, de van lehetőséged egyeztetni a futárszolgálattal, ha tudnak, segítenek.

Amennyiben Pick Pack Ponton szeretnéd átvenni a csomagod:
A csomag átvételi pontra történő érkezéséről SMS-t és emailt is kapsz. Ezután tudod átvenni a csomagod.

A feltüntetett határidők futárszolgálat kézbesítéssel értendők. Pick Pack pont átvétel esetén ezek a határidők 2 munkanappal meghosszabbodnak.

Amennyiben nem Magyarországon élsz, vagy a munkád átmenetileg elszólított Magyarországról, akkor is rendelhetsz webáruházunkból egyedi szállítással.
Ez esetben vedd fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot és telefonon tájékoztatunk az adott országba adott szállítási költségekről. Ilyen esetekben átutalással, vagy a weboldalon bankkártyával tudod kiegyenlíteni a termékek árát. Telefonszámunk: +361 258-9003

Az alábbi felületen könnyen megkeresheted a tartózkodási helyedhez legközelebbi Pick Pack Pont átvevőhelyet. Ezen az oldalon csak információt nyújtunk, a szállítási helyszín kiválasztását és megadását a rendelés során kell megtenned.

A termékek mellett feltüntetett vételár minden esetben tartalmazza az általános forgalmi adót, melynek mértéke 27%. A megrendelt termékek árát és a szállítási költséget kiegyenlítheted bankkártyás, átutalásos, vagy utánvétes fizetési módokkal.

Személyes átvétel esetén üzletünkben készpénzzel, vagy bankkártyával is fizethetsz. A megrendelés leadása után a vásárláskor megadott címre azonnal kapsz egy elektronikus levelet, amelyben minden fontos infót megtalálsz.

Amennyiben az utánvétes vásárlást választod, úgy a termékek vételárát, a szállítási díjat átvételkor, a futárnak kell kiegyenlítened.

Bankkártyás fizetés esetén a pénztárból átirányításra kerülsz a K&H biztonságos oldalára, ott történik meg a fizetés, így számunkra a megadott kártyaadatok nem láthatók.
Sikeres fizetés esetén visszatérsz az oldalunkra, sikertelen fizetés esetén is az oldalunkra érkezel, és választhatsz másik fizetési módot, vagy újra próbálkozhatsz a fizetéssel.

A K&H Bank a VISA Classic, VISA Electron és Eurocard/MasterCard típusú kártyákat fogadja el.

Bankkártyás vásárlásra van lehetőség személyes átvétel esetén, illetve Pick Pack pont átvételkor is. Ilyen esetekben személyes átvételnél a készpénz fizetést, Pick Pack pontnál az utánvét fizetési módot kell megjelölni.

A bankkártyás fizetés révén Ön kényelmesen és biztonságosan vásárolhat áruházunkban. A kiválasztott áruk megrendelése után Önt a K&H Bank weblapjára irányítjuk, ahol a Bank által használt, jelenleg legbiztonságosabbnak ítélt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. Vásárlóinknak csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál "fizetés bankkártyával" feliratra kattintsanak, majd a K&H Bank fizetési szerverén a kártya számát, lejárati dátumát és háromjegyű biztonsági kódját megadják. A K&H Bank a VISA, VISA Electron, V-Pay, MasterCard, Maestro és JCB típusú kártyákat fogadja el.

A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdeklődjön bankjánál, hogy az Ön kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz.

A K&H Bank a sikeres vásárlást követően a tranzakcióról engedélyezési számot bocsát ki, amelyet érdemes felírni vagy az egész oldalt kinyomtatni. Sikertelen tranzakció esetén a K&H Bank hibaüzenetben közli a hiba okát.

Bankkártyás fizetéssel leadott megrendelését a 45/2014. (II.26) Korm.rendelet-ben foglaltak szerint van módja lemondani és elállási jogát gyakorolni.

Amennyiben az utánvétes vásárlást választod, úgy a termékek vételárát, a szállítási díjat és készpénz kezelési díjat átvételkor, a futárnak kell kifizetned. A vásárlásról a számlát a termék mellett a dobozban találod.

Amennyiben kedvezményre jogosító kuponod van, azt megrendeléskor kell a kuponkód mezőben megadnod, majd a kupon hozzáadása gombbal érvényesítened. Amennyiben két próbálkozás után sem sikerült a kódot helyesen megadnod, küldd el rendelésedet és a megjegyzés mezőben jelezd számunkra a problémát. Ez esetben a rendelés leadása után jóváírjuk a jogos kedvezményedet.

Amennyiben elfelejtetted, vagy elveszett kuponkódod, szintén írj üzenetet számunkra és újra megküldjük azt.

Amennyiben nem emlékszel korábban megadott felhasználói adataidra, vagy nem állítottál be felhasználónevet és jelszót oldalunkon, ezen az linken kérhetsz új hozzáférést: http://agynemuhuzat.hu/jelszo-valtoztatas.
Felhasználónévnek használd azt az e-mail címet amelyiket a korábbi vásárláskor használtál.
A kérés után a rendszer e-mail postafiókodba küld egy egyszer használatos új jelszót, amellyel belépve kedved szerinti új jelszót adhatsz meg.

Elérhetőségeink